7 Ekim 2012 Pazar

Engin DİNÇ - Eski Sevdalarım


Çok şey bıraktım eski sevdalarımda.

Mesela bir tanesi vardı;
Küçük kalpli, ördek bakışlıydı.
Ben; o giderken bir yana onu,
Bir yana silahımı bıraktım.
İlk intihar girişimim oldu; çocukluktu...

Bir tane daha vardı; Mavişti.
O gittiğinde alkolü bıraktım ben;
Anladım ki ikisi de zararlıydı.

Bir tane daha oldu; o da mavi gözlüydü.
Hani severdim renkli gözlüleri de...
O gittiğinde onda umutlarımı bıraktım...

Bir tanesi vardı ki...
Yeşilimdi.
O gittiğinde ben; sabrı, sevdayı, özlemi...
Daha neleri neleri bıraktım.

Sonra bir tane daha oldu,
Çok da üzülmedim o giderken,
Çok da koymadı bu bana,
Bir tek midye yemeği bıraktım.

Ya şimdi mi?
Var olmaz mı aşk adamıyım ben...
Bu sefer renkli değil gözleri, sarışın değil.
Esmer güzeli, kara gülüm o benim.
O gitmeden çok şey bıraktım.
Mesela; ondan başka her şeyi...

07/10/2012
Engin DİNÇ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder