6 Mayıs 2012 Pazar

Engin DİNÇ - Sevdim Seni

Ben bir yokta sevdim seni,
Bir imkânsızda sevdim...

Sen başka kollardayken sevdim seni,
Başka dudakları öperken sevdim...

Ulaşamayacağım diyarlarda sevdim seni,
Yürümeye dermanım kalmadığında sevdim...

Arzuların sel olduğu dünyada en namuslu duyguyla sevdim seni,
Gözyaşlarımı yüreğime akıttığımda sevdim...

Issız, soğuk sokaklarda yürürken sevdim seni,
Her gece kapında oturup ağladığımda sevdim...

Sen başka kollar altında mutluyken sevdim seni,
Yapayalnız bir park bankında üşürken sevdim...

Hayallerde sevdim seni,
Hiç yaşanmamış ülkelerde seninle yaşadığımda sevdim...

Rüyalarda sevdim seni,
Sabahlara kadar uyanmak istemediğim en güzel rüyalarımda sevdim...

Gözyaşımda sevdim seni,
Senin için her gece akıttığım gözyaşımda sevdim...

Yalansız sevdim seni,
Yalanların adı sevda olmuş bu dünyada yalansızca sevdim...

Delikanlıca sevdim seni,
Serseri olmayan namuslu duyguyla sevdim seni...

Yazdıklarımı okuyup da anlamadığında sevdim seni,
Sen güldüğünde ben ağlarken sevdim...

Sen başka dudaklarda ısınırken sevdim seni,
Sensizlikten üşürken sevdim...


Ben sevdim seni sen bilmediğinde, bilmek istemediğinde, gözlerini kapatıp, kulaklarını tıkadığında sevdim seni.
Alıp seni ömrümün tahtına koymayı istedim, başımın tacı ol istedim, kalbimin sultanı ol istedim, gözlerim senden
başkasına bakarsa kör olsun diye dua edecek kadar sevdim seni. Sen başkalarının dudaklarında ısındığında ben saçlarını
okşamaya kıyamadan sevdim seni. Elleri tutamazken, gözlerine bakamazken, dizinde uyuyamazken de sevdim seni. Gece rüyamda, sabah kahvaltımda,
Sabah ezanlarında, yediğim yemekte, içtiğim suda, gecede, gündüzde, yazda, kışta, bahar da sevdim seni.
Yalan dolan olmayan yürekli bir sevdayla sevdim seni...
Sen başka dudaklarda ısınırken ben sensiz üşüdüm be gülüm! Titreyerek sevdim seni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder